Wednesday, February 17, 2010

Air dicIncang Tidak AkAn PutuS


Hari ni aku nak post kan ttg Family aku...gamba2 dorank ..n citer sikit2 kenangn aku ngn dorank...Aku nk ckp windu kt dorank pon segan.... So aku wat post ni khas utk family aku yg dh lame tk jumpee...tgok gmba pon jadi laaa...
ni gamba mama n abah aku..kenangn pahit aku ngn mama br2 ni aku,kantoi simpan berkotak2 rokok dalm beg time baru blik mesia thun lpas...merajuk satu hari beb...jarang mama aku ni majuk2 ngn aku...kengn manis byk... tp tk mau kongsi2..huhu...ngn abah aku ni plak, kenangn tk bole lupe... aku  membonceng basekal bwk bapak aku, aku bawak dr umah aku k bengkel keter...jauh maa..time tu van abh aku rosak... motor family ak mmg tk pnh aderr.yg ader beskal tua... time aku bawak abh aku tuu...raser btol2 syahdu,mcm pasangn dalam Fullhouse tuu,naek satu beskal same2..time tu 2 2 dah bosar lak tuu...hehe..akn igt smpai bile2..

yg sebelah mama aku ni akak first aku..bakal doktor..dulu kecik2 selalu gak gaduh2 ngn dier ni..antare kaka plg grg..aku nk tunjuk gangster skit kt umah mesti kne palau..tp la ni tk gaduh2 daa...sronok borak ngn dier...sporting peramah kreativ n inovativ..

yg ni sibuncet keloi@farah..dah tunang akak second aku ni..tu sebelah dier tu tunang dier..tk sabar2 nk tgok dorank kawen, dpt ank,,boler aku ajar ank buah aku nnt jd palau mcm aku...wakaka.. skrunk ni minh ni dah keje... kt johor
yg ni adik pompuan aku yg pertame...Tikah..dah keje gak..nurse..pengalaman aku br2 ni ngn dier... selambe dade je aku bermalam sehari kt umh dier... dier dok ramai2 ngn membe2 pompuan ... tp sbb kan hal2 tertentu..x nk citer pnjg,so aku tertido sehari ngn nurse2 kt umah tuu...naseb baek bgun pgi2 ok jer semuanyer,...balik umah kne marah ngn mama aku...huhu
 
yg ni adek pompuan aku yg ke2...nabila si pipi tembam..baru2 ni br je dapat bf...bkan nk bgtau aku pon...tu pon ak dgr citer dr akak first aku.....minah ni sempoi laa...tk byk berkater2..hanye gedik2 jee yg memperkaterkan..haha..masih blaja lg.. 
 
yg ni adik lelaki yg plg rapat ngn aku...walaupon kaki paw..asyik mengepaw aku, tp disebabkan otak same2 kotor ngn aku, aku ngam ngn dier..haha...time blik mesia thun lpas, satu mlm ni, dier ajk aku pi UMah merah...haha.. tp instinct naluri keibuan yg tggi..blom sempat kaki melangkah masuk,,niat nak usha2 je k... mama aku msg.. " korang merayau maner tuu??"... terus mengucap panjg kami patah blik...hua2...

yg pkai bjuk putih tuu..adik lelaki kedua aku...syauqi.. geng maen dota aku...mule2 mamat ni noob jerrr.lame2 slpas aku ajr...skrunk ddah ok la skit... br je lpas spm mamat ni..so tk knal dunia lgg...byk lagi aku kne ajr dier ni... supayer jd lelaki yg mithali....hua2... 
yg ni aiman..adik lelaki bongsu sekali...kalo aku nk borak ngn dier mmg tkde point...naseb la ader minat yg samer...mamat ni peminat kipas ssh mati manga NAruto..aku pon minat giler naruto ni...so mmg kalo nk borak ngn dier..aku bukak point pasal naruto laa.... f4 skrunk mamat ni
yg ni adik pompuan aku yg k 3...Sarah Adila.. minah ni aku tgok seorg yg rajin...result blaja pon gempak2 jeee...jeles maa..selalu ken puji ngn mama n abh aku... aku ni dah jrg dipuji daa... yelaaa..blaja pon cukup2 mkn je skrunk..kais pg mkn pg kais ptg tk makan2 pon....hehe
yg ni adik bongsu aku skali ni..syafiqah diyana..bdak pling manje ngn mama aku...jeles2..haha dier ni skrunk kt UTM..haha bru darjah 4 laa... suke begayer mcm dah ank dare...  

CUkup la sampai sini je aku nk citer family aku ni..sekurank2 nye kat blog aku..aku citer n paparkan insan2 yg menjadi kesayangnku... Zarrin tgh ingat korank semua ni...jgn luper nk igt den yoo..jauh diMate dekat Dihati(zarrin-paggilan dorank kt aku ) Sekianzz....

6 comments: