Saturday, February 13, 2010

DOTA

DOTa
kamu lah teman kamu la kekasih kamu la segalanye
dikalaku ad masa kamu bersamaku dikalaku sibuk kamu masih bersamaku
Kamu dicaci kamu dihina oleh teman2ku
tp kamu ttp berdamping dgnku...
Ssh benar nk buang jauh kamu dlm hidupku...
Aku syg KAMU...huahuahua

sbnarnye aku nk citer sikit2 pasal game dota ni?>> raser2 nye ramai tau kan?? game ni dah lame bertapak kt plaja2 mcm aku ni... since aku kt sek lg game ni bertahan smpia la skrunk...masih ramai yg maen dota kan?? saper2 yg nk ceburkan diri maen dota ni kne la bersiap sedia jiwa n raga... jgn serah kan kedua2 nya pada siDota aruna pemetik cinta...nnt byk masa n komitmen anda akn tergadai dgn siaSIA... ni aku berckp melalui pengalaman k..nak citer pnjg lebar nnt Diri sendri yg teraser pedas nyeee...huhu.. Aku just nk bgtau Aku maen DOTA jee...haha..JOM saper2 berminat nk maen ngn aku...garena k>>RAnking games k... roger me k....

No comments:

Post a Comment