Monday, February 15, 2010

Oh Nanny

Blog aku ni mmg kurank sopan skit....So tajuk kali ni pon mcm Kurank selesa mule2 nk tulis...tp ngn selamba dade je aku post gak tajuk yg Berani untuk gaGal ni... sbnrnye Bab2 ni mmg aku tk brani nk usulkan..sbb melibat kan dosa2 n hukum2 ni..blom sampai lg tahap aku tuu..ilmu masih cetek...tp tkpe...sbbkan keprihatinan hal2 kemasyarakatan, aku postkan gak..tp dgn link Ustaz Zaharuddin aku sertakan sbgai panduan...

Dulu kt sek dulu..aku pggil Oh Nanny ni 'menoceng' 'maen layang2' n satu lg tuu...mcm kurang selesa nk sebut..korank tau nyee..'mel>>cp'..jujur bin ikhlas aku mengakui setelah membanci bersame2 member2 aku, hampir keselurhan remajer lelaki normal seperti kami pernah melakukan nyerr...ni nk slhkan siape ni...mcm biase,,aku bab menyalhkan org2 ni bkn bidang aku...biar "abg botak" la ngaku...hehe...ok2 aku post kan link ttg Hukum Onani Lelaki&Wanita
http://www.zaharuddin.net/content/view/282/95/  

Air dah naek dikepale..abg botak dh penin...Jgn luper pikik Dosa n Pahale yerr.... Pesanan utk semua n Khas dr sendri...

No comments:

Post a Comment