Tuesday, February 16, 2010

Kekejaman Pompuan...

sAper yg Lemah semangat jgn dok tgok k....aku muler2 tgok ponn... mmg sumpah seranah la pompuan ni...tk berhati perut langsnug...YG ni aku bukan sruh korank layan k gamba2 kekejaman amoi ni...tp same2 laa kiter mengkutuk perbuatan terkutuk manusia berhati setanurajim ni...
tgok gayer mcm seorg pencinta haiwan kan...
ko nak wat aper tuu poit??? 
Nauzubillaihmin zalik ... Sedih sgt2...haiwan kesygn nabi diperlakukan mcm ni...Manusia2...Ap slh ank kucing tu....

6 comments:

  1. dem..!!!cam anak hemo2 da...mule2 ko tnjk bende2 comel..skang ko tnjuk bende cam gini lak.haha..
    mmg nasik campur la ko..

    ReplyDelete
  2. nasi campur dagang blog aku ni...haha

    ReplyDelete
  3. astaga...kejam nye..trkelua bijik mata die..

    ReplyDelete
  4. ei..marah ni!kesian binatang tu..siap amek gmbr lagi...ei...tak tahula apa kes zaman skrg ni.sume nk tnjuk kejam..manusia akhir zaman~

    ReplyDelete
  5. Tak tau nak kata apa bila lihat aksi pompuan mental tuh. Apa yang pasti kalau jumpe pompuan tuh....aku bunuh jer dengan cara yang sama dia buat kat kucing tuh.Untuk tekniknya aku akan yang sepesial - extra perlahan supaya dia akan lebih rasa nikmat yang extra. Hangin satu badan ler...kesian kat kucing tur. KEJAM

    ReplyDelete